AYAFE Gənclər Təşkilatının tərəfdaşlığı, Azərbaycan Respublikasının Gənclər Fondunun maliyyə dəstəyi, “ASAN Könüllüləri” Təşkilatının təşkilatçılığı ilə “Gənclərin Rəqəmsal Marketinq Zirvəsi” layihəsinin dördüncü təlimi həyata keçirilib.
Təlim çərçivəsində:
▪️Google Ads ilə Reklam Vermə Strategiyaları
▪️Yerli Bazar üçün SEM Strategiyaları: Problemlər və Həllər
▪️SEO və SEM Arasındakı Fərqlər: İnteqrasiya Yolları
▪️Rəqabət Analizi və açar sözlərin araşdırılması
▪️Performansın Ölçülməsi və optimizasiya mövzuları ətrafında interaktiv müzakirələr aparılıb.
Təlim Ekspressbankın rəqəmsal marketinq mütəxəssisi Pərviz Seyidli tərəfindən reallaşdırılıb.